Bij klachten

The Golden Glow voor cosmetische zorg streeft naar de beste resultaten en service. Als er iets is waar u ontevreden over bent horen wij dat graag.
Wij nemen klachten altijd serieus, want uw goede ervaring is ons veel waard. Daarbij stelt het ons in staat om zaken te verbeteren.
Mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft en u kunt er voor uw gevoel niet samen uitkomen met de dokter dan heeft de kliniek een heldere klachtenprocedure.
Uw klacht zal altijd in behandeling worden genomen. Het liefst willen wij dat u uw zorg met ons persoonlijk bespreekt.
U kunt ook een email sturen waarmee u uw klacht kunt laten weten. Binnen vier weken proberen wij de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Mocht het voorkomen dat uw klacht niet heeft opgeleverd wat u ervan had verwacht dan brengen wij u in contact met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris.
In de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg) wordt aangegeven dat een zorginstelling is aangesloten bij een onafhankelijke klachten en geschilleninstantie.
Voor ons is dit de door het ministerie erkende Geschillencommissie Zorg Algemeen.